11 October 2009

Autumn love

This September was the 5th warmest ever where I live. No weather for wool clothes or all those highly appreciated wool accessories. And there is something about autumn - to me, autumn is wool, candles, knitting, a cup of tea, mushroom hunting and novels. I kind of expect it to be colder, so when it's not, I don't know how to appreciate it. Call me neurotic or whatever..

When October finally arrived, the long longed for frost nights and chilly mornings came with it. Finally I get to wear favorite colored wrist and neck warmers. It makes my day!

6 comments:

Tovepia said...

You lucky person:D
Her regnet september bort, nå har vi hatt to dager med oppholdsvær.
Skulle gjerne byttet ut ullplagg med T-skjorta;) Ha en fortsatt fin oktober;)

torirot said...

Halsen din ser kjempefin ut, skulle gjerne sett et bilde av hele :-)
Tok en titt på Ravelry, men fant den ikke. Har du et mønster?

Knittingbird said...

Jeg skjønner hva du mener med å drømme om kalde, klare høstmorgener. Jeg liker høsten jeg også. Kos deg med oktober!

Tora said...

Detaljer om halsen kommer, både her på bloggen og på Ravelry. Og oppskrift også. Må bare få ferdig siste runde med kvalitetssjekk, så kommer den for salg.

Og god oktober til dere og! Håper den blir tørr og kald ;-)

Anonymous said...

Så lekkert! Jeg gleder meg til oppskriften er klar:) Silje

HANNE said...

Hej Tora
Der er en lille udfordring til dig på min blog :O)