22 August 2008

Wylde Women

Merete gave me this award - actually it was a bunch of awards given to a bunch of bloggers, and I'm not sure which one she intended for me, but I chose this to pass on, because I liked the image and the feminist touch..! Thank you, Merete! I will pass it on to Anne (because the way she writes about her life makes me smile and cry), Anne (because I love her ramblings about her life, food and crafts), Hanne (because she's such a rocking creative woman), Ingvild (because she makes wonderful things), Julia (because she's so cute and makes me smile), Wanett (because I love her sense of humor), Irene (because her minimalist style is awesome), and Liselotte (because she's the bravest blogger). The rules for the Wylde Women Award are found here. Thank you all for blogging!

I am knitting, I'm a wylde woman trying to finish a sweater for myself. I'm still almost there. Haven't had to frog, it just takes some time to finish. It's a large and heavy project just not as easy (tempting) to pick up as my usual smaller projects. But I will finish, and I will finish soon!

8 comments:

Anne said...

Tusind tak Tora, det er meget meget sødt af dig, jeg er rigtig glad for dine ord.

Denne gang vil jeg gribe bolden og sende awaden videre, giv mig bare lige et par dage...

HANNE said...

Hej Tora, jeg kan kun sige tak i lige måde. Din blog er altid dejlig at besøge og du laver skønne sager. Jeg har ikke glemt din udfordring fra sidst og jeg har snart samlet nok udfordringer, så jeg kan smide dem på bloggen. Jeg glæder mig til at se din trøje :O)
hav en dejlig weekend

Tora said...

Kjære damer, awarden er så utrolig fortjent, jeg håper dere fortsetter å blogge i 100 år!

God helg til dere og :-)

Irene said...

Awh, thank you so much Tora! I am all embarrassed now!!!

Ingvild said...

Tusen takk, Tora, dette var en koselig overraskelse! Kan jeg gi deg en nettklem?

Tora said...

Selvfølgelig, Ingvild :-D

MagFly said...

Oppskrift:

Halve plommer i hermetiseringsglas

Portvinslake:
3-400 gram sukker
2-3 dl vatn
5 dl portvin
kanelstenger

Hell lake på plommene, skru på lokket og kok glasa (hermetisering) ca 10 min

Tora said...

Tusen takk, det må prøves! Har portvin, må skaffe plommer :-)