01 March 2007

Basalt tank ferdig! Basalt tank moving to FO

Her er den! Basalt tank er ferdig! Nå er det bare å vente på sommeren! Jeg tror jeg liker den, den passer i hvert fall som den skal. Jeg er fornøyd med at jeg forlenget den litt. Lang som jeg er ble den veldig kort, og med tvillinggraviditet bak meg kan magen godt få ha klær på denne sommeren også..

The basalt tank is finished, and I think I like it. As you can see from the pictures, it's not the kind of clothing to wear right now, so I long for summer! I prolonged it in the same way as the neckline is finished, and I'm quite happy with that solution.




.
.
.
.










Pattern: Basalt tank from Knitting Nature by Norah Gaughan
Yarn: Svale from Dale
Modifications: Added some length by knitting one eyelet row more.

1 comment:

Marie said...

Den ble nydelig!! Og jeg kan tenke meg at Svale passer kjempegodt til den oppskriften.