17 February 2007

Ønskelista! Future projects

Disse drømmer jeg om å lage en vakker dag:

Zebratrøyen til Vivian Høxbro, her representert ved Grendesigns versjon.

Patons Urban Aran, gjort om til herrejakke, etter Brooklyntweeds glimrende idé.

Alle strikker sokker. Jeg har faktisk aldri gjort det, men skjønner jo at det må være noe med sokkestrikking som jeg ikke har skjønt, så det må prøves. Gjerne noen lekre strømper strikket i tå-opp-konstruksjon, og gjerne med masse fletter og vridde masker, feks noe a la disse

Kim Hargreaves Hawthorncardigan er helt nyydelig, den vil jeg gjerne strikke til meg selv

Shifting Sands Scarf, og igjen har Brooklyntweed laget en nyydelig versjon..

These are some of the projects I look forward to knitting some day. The pictures speak for themselves..










1 comment:

Bente B said...

Takk for hilsen på bloggen, og takk for at jeg da ble oppmerksom på bloggen din!!! :o)) For en herlig blogg, helt etter min smak! Masse fine prosjekter! Jeg liker også veldig godt Brooklyntweeds variant, jeg kjøpte det Patons-heftet for flere år siden og skulle strikke Cabled Hoodie, men fikk aldri somlet meg til det. men jeg syns den er like flott og håper jeg får satt igang en dag :o)