14 February 2007

Spiral Scarf

Mitt første prosjekt fra Knitting Nature er spiralskjerfet. Det er en stund siden jeg ble ferdig med det, men har ikke fått tatt bilder før nå. Også her ble jeg inspirert av Marie Fly Fly. Skjerfet mitt ser helt annerledes ut enn hennes vakre røde, og jeg er fremdeles svak for den glattstrikkede høstløvversjonen hennes. Mon tro om ikke det også blir et prosjekt en vakker dag.. Dette er i hvert fall bursdagsgave til en venninne av meg. Bildene ble ikke så gode, så de er kraftig manipulert for å se sånn nogenlunde ok ut :-)
.
The Spiral Scarf is my first FO from Knitting Nature by Norah Gaughan. It's a birthday present for a friend of mine, who I suspect will look gorgeous with this white little thing along with her other quite colourful clothes.



Pattern: Spiral Scarf from Norah Gaughans Knitting Nature
Yarn: Silke/ull from Nøstebarn, Plumet and Alpakka held together.

1 comment:

Marie said...

jeg liker bedre din versjon!! Helt nydelig ble det!